Tuesday, March 1, 2011

saya minat sangat harry potter =)


as-salam
HARRY POTTER =)


hah sapa lah yang kuno sangat tak tau pasal cerita nih kan...? cite nih mmg best sangat..siap aku buat koleksi peribadi dari Hp first sorcerers stone sampai laah..deathly hollow..part 1..
nak dijadikan cerita aku nie mmg suka cerita adventure..and agak british british macam cite nie lah..yang paling bestnye ade magik...ABRACADABRA!!!! pufffff wink wink hahaha
suka suka jeeee nak puff puff kat blog nih..haish parah punye orang laaa aku nih. Dari kecik sampai laah dah terlebih besar macam nih..,tak penah pun aku bosan tengok cite nih. Maybe kalau aku dah khawin nanti pun suami aku mesti gelak BESAR PUNYE bila aku still suka tengok cite noh...so what aku punya mata suka hati limpa aku laaa bhahhaha


hari tu..time nak tengok HP7 waaaah punye laaaa teruja teruja woowooowooo hoho
haha over pulak..sampai popcorn tak luak pun bhahahha...abang long siap boleh borak borak lagi dengan makwe die..aku plak layan habis..dah m,acam aku pulak ade sekali dalam cite tuh..hahha
kalau laaa aku ade dalam cite tuh..first sekali aku nak jadi HERMIONIE GRANGER (entak betul ketak aku eja nih haih ) sebab ape ?????

  • lawa duhh
  • pandai sbb minum dugro macam aku ( susu tuh dah tak wujud skrg so tak yah cari haha )
  • boleh dekjat dengan harry potter..wooot wooooot
  • nak blaja kat hogwarts waaaaaa best nye...
  • dan aku nak kurus macam die exacly...hahhaha

haish ikma ikma...tu laaaaa aku...minat cite pelik pelik..tp tak laaa pelik sangat ramai kot minat cite nie..hahha
so aku harap..hubby aku yang dah tunggu time future nanti tak akan halang minat aku nih....suka tengok HARRY POTTER :)
kalau dapat masuk tempat yang die buat ala la kat hogwarts tuh..wawawawa best nyeeeeeee!
so sape sape support la saye nak pegi studio tempat harry potter punye scene tuh okay =)

No comments:

Post a Comment