Tuesday, March 20, 2012

LUMRAH HIDUP BAGAI RODA ;)

Assalamualaikum semua ? :)

okay firstly , nak cite yang aku skrg tnga final exam , doakan kan aku kay?
RODA ? sebab ape roda humm hidup manusia, tak pun nak clear lagi hidup aku la huhu
kejap kat atas ------> BAHAGIA n kejap kat bawah -----> di timpa bnyak dugaan, kadang kadang semua nie mmg bole matangkan kite , sbb tu accept semua yg datang dengan kuat hati , kuat semangat, jangan putus asa, jangan cepat mengalah , hidup nie mmg dah di tetap kan macam nie,

MANA ADE ORG BAHAGIA SEPANJANG MASA :)

even tanye la orang yang tengah bahagia, sebelum die kecapi bahagia mesti ade banyak dugaan dan cabaran yang die hadapi kan? so BE STRONG GUYS ! jangan nak cepat putus asa, aku cakap kat diri sendiri jugak nih hahaha

okayy roomate dah memanggil memanggil nak p dewan makan

SABO SABO hehe ceq pun lapaq jugak ,
then ape yang bole di guna pakai dari kata kata aku kat atas nie, guna lah sebaik nye k

put smile on ur face, never cry, Allah swt, family n friends kan ade :)

No comments:

Post a Comment