Wednesday, July 6, 2011

hari ini bukan semalam :))

assalam
okay based on tajuk dia atas, maksud hari ini bukan semalam ialah bagi aku apa yang berlaku hari ni bukan bererti akan berlaku esok kaaaaaan?. So, its mean lupakan apa yang telah terjadi semalam dan jadikan nya sebagai pengajaran :)

.................................................................

Hari ni genap beberapa bulan aku terperuk kat rumah, tapi aku percaya suatu hari nanti aku akan duduk kat asrama jugak :) so let be gone be by gone kan?.Aku sebenarnya nak jelaskan ok mungkin korg tak berapa nak faham, begini ceritanya lepas habis je SPM tahun lepas guess what mesti laa ramai manusia manusia yg memohon ke Uni kan? Then, termasuklah aku tapi nasib tak berapa nak baik sebab permohonan pertama aku ditolak.....ecececeh bajet cool tp menangis seminggu den tau tak. Aku pun buat lah rayuan kedua, :(( tapi tak dapat jugak .

.......................................................................

Mungkin ramai makcik makcik yang berbisik alaa masuk je lah poli tu okay ape, tapi hanya Allah je yang tahu aku nak sangat masuk uitm .....berkat azam aku terperuk kat rumah tak keluar keluar, *putih dah aku sekarang HAHAHAHA ,stop merepek ikma, berkat semua tuh akhirnya kini pasti ....permohonan kedua ke uitm dah pun kuar, tanpa ragu ragu cewah..aku pun dengan PENUH PENGHARAPAN takda tahap punye , apply 2nd permohonan..dan korang yg baca post nie..harap harap korg doakan semoga kali ni aku berjaya ke uitm okay :))


tu jee kali nie .....wassalam :))

No comments:

Post a Comment