Sunday, January 29, 2012

Bila Hati Kata Chenta :)

Asalamualaikummmm :) okay mmg dah keras tangan nie nak buat post entry nie, sibuk punye pasal dgn assignment segala bagai, tup tup tup habis je orientasi hari tu, aku telah di lamar ( eceeeeh hampeh punye ayat HA-HA-HA gelak tak bpe nak ikhlas, ) means by that aku sah couple dgn Si E ni selama lebih kurang 2 bulan jugak lah, tapi kesian baru je nak citer kat sini, last last aku dah pun secara rasminye dah putus.......

.................................................................................................................................


Tapi kan , jangan salah sangka tau, aku putus bukan sebab gaduh ke hape ke , tapi sbb si E tu tengah jammed or blank otak die, hihihi , die rasa kosong sebenarnye, aku pun tak tau asal die rase macam tu....truly die kate die still sayang and loving aku but maybe both of us need time lah for final exam yang dah tak sabaq nak mai kat ktorg nie hahaha...hurm aku pun terus terang sayang kat die lagi tapi nak buat macam mane kan, jodoh kami tak panjang :(


Tentang DIa

Okay si E nie biasa biasa je orang nyee, mula mula time first time die seduce aku, hurm buat aci tak layan je hahaha, last lash hamek kau timbul rasa sayang sangat kat die, ade 3 reason kitorang putus :

  1. Buat masa nie masing masing tak faham perasan sendiri, die rasa kosong.. aku pulak entah la susah nak define kat sini.
  2. PELAJARAN --------> DEKAN haaaa tu la kitorg punye janji sehidup sedekan :)
  3. Nak bagi ruang kat diri masing masing untuk kenal dengan lebih mendalam fiil masing masing, mungkin betul org lain cakap, ktorg nie terburu buru sangat, baru first sem dah nak berchenta sgl bagai...


Lastly, our promises kalau ade jodoh kitorang nak couple balik, and kalau ade rezeki dan jodoh kitorang nak khawin hehehe hurm aku tau die still sayangkan aku, aku pun, hanya Dia yang tahu :) kalau diizinkan Allah swt, aku berdoa semoga ade jodoh buat ku bersama dengannya amin.....insyallah kun fa ya kun


WASSALAM ....

No comments:

Post a Comment