Monday, December 19, 2011

HIDUP AKU SEORANG SISWI :)

Assalamualaikum hiiii haha mmg lama ar tak coret coret kat sini hihi, hmm banyak sangat cerita yg baru muncul , contoh nya life aku sebagai seorang siswazah dekat uitm merbok,kedah. Nak di jadikan cerita mmg panjang yaaang amat hehe so satu je ayat " berdikari" thats the point and thats the word ehehehe , selama nie aku tak pernah ddk asrama, so bila dapat experience macam nie, rasa bertuah sgt even kadang kadang org pandang aku mcam "freshie gile hahaha "


........................................................................................................................

okay now pasal class, course yg aku amik nie mmg susah tang subjek business math, pergghh add math kut , tp mak kata tak ade ape pun yang mustahil asalkan kite USAHA hah large kau, hihi so kalau dulu aim aku nak street A's time spm agak ta kesampaian, skrg mmg aku pulun ar amik hati lecturer , tak pun aku pot pet pot pet bg cadangan bile lecturer tanye haha hmm thats hikmah well well hihi

haaaaaa dah kut aku rasa sampai sini je laa, assignment da jeling jeling da tu hihi ok

wassalam ;)

No comments:

Post a Comment